ADMINISTRAREA ȘI PLANIFICAREA EFICIENTĂ A ACTIVITĂȚII
Dacă vă propuneţi să accesați un nivel mai avansat în dezvoltarea personală și profesională, să vă asumaţi noi responsabilităţi manageriale sau operaţionale, managementul și administrarea afacerilor este un instrument indispensabil pentru realizarea unei cariere de succes.
Programul propus spre studiu este un program actual, ce oferă instrumentele necesare pentru atingerea obiectivelor personale și profesionale.
CUI SUNT ADRESATE CURSURILE INTENSIVE?
Tuturor celor interesaţi de administrarea eficientă a activității profesionale.Diverselor categorii de manageri, supervizori sau angajați, proprietari de business și conducători afiliați (manageri filiale); manageri de perspectivă, care își doresc rezultate superioare pentru a-și forma o carieră reușită în organizația, compania, care o gestionează; pentru specialiștii cu experiență în afaceri, pentru echipa și pentru fiecare membru al acesteia, individual.
De asemenea, pentru businessmeni, care își planifică o afacere prosperă, pentru întreprinzătorii, care doresc să cunoască bazele normative, legislative și financiar-economice, cât și tehnologii actuale de dezvoltare a acesteia.
Un moment relevant în organizarea și realizarea cursurilor este studierea și analiza aspectelor practice ale activității manageriale, ce ține de planificarea, gestionarea și eficientizarea activităților profesionale.
CE BENEFICII OFERĂ ACEST CURS?
În cadrul cursului veți putea forma cunoştinţele și abilităților necesare pentru înţelegerea și dezvoltarea abilităților manageriale, ca de ex.: managementul eficient al organizației, planificarea, monitorizarea și evaluarea activității; managementul resurselor umane; gestionarea echipelor, delegarea și motivarea personalului; managementul timpului și al priorităților, managementul schimbării şi luarea deciziilor, managementul performanței și promovarea performanței în creșterea eficienței entităților publice sau private, abilități în elaborarea documentelor manageriale necesare pentru realizarea reușită a activității profesionale ș.a.
Programul este planificat pentru 3 credite (120 ore):
§ 64 ore de activități de contact direct;
§ 56 ore de activități și lucrul individual.
Metode și strategii: tehnici, strategii reale, activități și practici aplicative individuale și de grup, simulări și exerciții practice, studii de caz, focus-grupuri, evaluarea posibilităților și competențelor manageriale ale stagiarilor, etc.
Trainerii își propun sa creeze o experiență bogată în materiile de curs, utilizând metode șitehnici moderne de predare șipregătire profesională.Trainerii sunt persoane cu studii superioare și postuniversitare, certificate lanivel național și internațional, cu experiență teoretică și aplicativă îndomeniile studiate șitraining.
Pentru înscrierea la curs este necesara completarea și trimiterea formularului de înscriere prin e-mail:
Detalii la tel.: (+373)78881087
(+373)79424201
Adresa: Chișinău, str. Voluntarilor 8/3